25 november 2010

Överraskning!

Idag hade jag tänkt uppdatera bloggen med ett inlägg om London,
men se det får vänta till en annan dag!

När jag kom hem från jobbet idag,
efter en LÅNG arbetsdag,
möttes jag av ett brev till mig!
Det syntes på en gång att det inte var en räkning...

Det var urgulliga Carina med bloggen Kardemumma som skickat det!
I brevet låg världens sötaste band med flugsvampar
och små söta zinkhjärtan till adventsljus!
KOLLA!!!




Carina, tack så mycket, SNÄLLA SÖTA DU !
Jag blev verkligen glad och det var precis vad jag behövde
efter min tunga arbetsdag!

Nu kommer jag somna med ett leende på läpparna!

Kram till er alla,
men framför allt till dig, Carina!

6 kommentarer:

kardemumma sa...

Vilken himla tur att det kom fram innan advent!
Känner igen din smak lite iaf.....
Ha en supermysig helg!
Stora kramen Carina

Erika sa...

Det där med att komma hem efter långa tunga arbetsdagar är tufft nu när det är mörkt mörkt mörkt. Härligt att få lite uppmuntran så där! Vi får planera in fikan så att vi får något mer att se fram emot. Lovar att maila.

designofluna sa...

Hoppas du får en mysig 1:a advent. Själv måste jag hinna ta in julgrejerna för det har inte hunnits med ännu.
Titta gärna in på min blogg, jag har en tävling där som pågår fram till den 13 december. Du kan vinna en valfri Lunafigur!
Ha en toppendag!!
Kram Malin

Gabriella sa...

Vad gulligt! Förstår att du blev glad :-)
Men du, nu måste du berätta om London!!

Kram till dig! Bella

Mrs M sa...

Vad sött! Man behöver lite uppmuntran så här års, det blir lätt mycket med kombin jobb/ pyssel/ glöggmingel/ julbord/ avslutningar etc. Det ska bli roligt att få reda på hur det gick i London!
Kraaam/ Mimmi

bokhyllan sa...

Svar:
Hej rara du! Har bara bloggat i ett halvår och känner mig fortfarande ganska så ny på området.

Flera har frågat efter min mailadress.
Men jag är den blyga typen som helst inte lämnar ut adressen.

Hoppas du inte tar illa upp, min kära bloggvän.
Kanske ändrar jag mig och kommer på andra tankar när jag känner mig mer "varm i kläderna."

Ps. Väntar med spänning på hur du hade det i London. Tittar in här igen.
Kramar till dig.

Skicka en kommentar