01 september 2010

Pomp de Lux - igen!

En, av många, positiva saker med hösten
är alla fina och mysiga höstkläder som kommer i butikerna!

Som så många andra, tycker jag att det är roligare
att köpa kläder till barnen, än till mig själv.
Jag kan säga att en del av höstens kläder
kommer införskaffas hos Pomp de Lux.

Deras höst/vinter-kollektion har släppts IDAG, så in och kika!!

För er som bor i närheten, så kommer jag att ha
ett Pomp de Lux-party hemma hos mig i början av oktober.
Återkommer med mer information!
Men alla som kan och vill är hjärtligt välkomna!

Nu ska jag ut och njuta av höstsolen - underbart!

KRAM!

2 kommentarer:

Josefine Johansson sa...

Igår hade jag en av de där dagarna när mina älskade barn var lite för mycket av allt (vet någon vad jag menar?!). Direkt när maken kom hem sa jag "jag behöver 2 timmar ut ur huset, hej då" Kom tillbaka efter en ordentlig shoppingrunda med kläder och skor till....barnen! Kram Jossan

Gabriella sa...

Ååå, det finns ju hur mycket fint som helst där! Jag får nöja mig med att klicka hem det finaste, men det hade varit trevligt med partyt hos dig ;-)

Kram till dig! Bella

Skicka en kommentar