19 september 2010

Banka, banka!!


Denna höna fick Molly i julklapp, men det är först nu
som hon kan och förstår att använda den på rätt sätt...

Hon lägger en kula i hålet på hönans rygg
och bankar tills den åker ner...
Nackdelen är att den väsnas ganska mycket,
så vi andra står inte ut särskilt långa stunder.

Jag gillar leksaker i trä väldigt mycket och
föredrar dem långt före andra i plast.
Träleksaker är ju fina att ha framme,
även när de inte används... ;)

Hoppas ni har en fin söndagskväll.
Här fortsätter vi beta av tvätthögen...

Kram Camilla

7 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Camilla!
Vad söt hon är din Molly!

Jag tycker oxå träleksaker är finare:)

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny

Erika sa...

Gud så söt hon är din dotter. Ska försöka att sänka mina förväntningar på karln min. Hoppas du har haft en trevlig helg!

bokhyllan sa...

Vilket charmtroll!

Unknown sa...

Va festligt att vi även har barn i samma ålder...
Kram C

Anki sa...

Vad stor fina Molly har blivit! Å ditt fina skafferi har jag ju missat att spana in live ;-) Kram Anki

Anki sa...

Har inte scrappat på hur länge som helst men Scrappening låter kul. Tyvärr så ska jag å J till London den helgen :-) Kram!

Signe 1 sa...

vilken sööötnos och vilket fint namn hon har din lilla tjej!!:-)

kram på dig!

sofia

Skicka en kommentar