19 september 2010

Banka, banka!!


Denna höna fick Molly i julklapp, men det är först nu
som hon kan och förstår att använda den på rätt sätt...

Hon lägger en kula i hålet på hönans rygg
och bankar tills den åker ner...
Nackdelen är att den väsnas ganska mycket,
så vi andra står inte ut särskilt långa stunder.

Jag gillar leksaker i trä väldigt mycket och
föredrar dem långt före andra i plast.
Träleksaker är ju fina att ha framme,
även när de inte används... ;)

Hoppas ni har en fin söndagskväll.
Här fortsätter vi beta av tvätthögen...

Kram Camilla

7 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Camilla!
Vad söt hon är din Molly!

Jag tycker oxå träleksaker är finare:)

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny

Ika sa...

Gud så söt hon är din dotter. Ska försöka att sänka mina förväntningar på karln min. Hoppas du har haft en trevlig helg!

Ting o Tankar sa...

Vilket charmtroll!

Camilla sa...

Va festligt att vi även har barn i samma ålder...
Kram C

Anki sa...

Vad stor fina Molly har blivit! Å ditt fina skafferi har jag ju missat att spana in live ;-) Kram Anki

Anki sa...

Har inte scrappat på hur länge som helst men Scrappening låter kul. Tyvärr så ska jag å J till London den helgen :-) Kram!

Signe 1 sa...

vilken sööötnos och vilket fint namn hon har din lilla tjej!!:-)

kram på dig!

sofia

Skicka en kommentar