21 juni 2010

Tårta!

I helgen gifte sig min kusin Mikael med sin söta Åsa.
Det var ett jättefint bröllop med en fantastisk fest efteråt!

För några månader sedan frågade de mig,
om jag kunde tänka mig att göra deras bröllopstårta...
Eftersom jag fått frågan tidigare, avböjt men sedan ångrat mig,
kände jag att jag denna gång ville pröva!

De hade sett en bild i en tidning som de gärna ville härma...
Jag är inte den som är den,
utan tror att det mesta går om man bara vågar!!
En ganska annorlunda bröllopstårta,
såhär såg den ut!

En hög med väskor!

Alla klistermärken som sitter på är ätbara tårtbilder,
som vi beställde via Kalassidan.se.
De gjorde ganska mycket för intrycket faktiskt.

Det var otroligt roligt, men väldigt svårt och jag lär tveka
om jag någonsin får frågan igen...

11 kommentarer:

Lena sa...

Wow! vilken häftig tårta!,
förstår att den var krånglig att få ihop, men den blev ju jättebra =)

Ha en trevlig vecka!
Kram Lena

Anonym sa...

WOW, jag är så imponerad av dig!!! Du har den bästa egenskapen, vågar man så kan man. CakeBoss på TLC kan ta en lång semester...kram Jossan

Anna-Malin sa...

O M G....har du gjort den? jösses så duktig du är!! verkligen!!
jag älskar att baka men det där hade jag inte rett ut...

så roligt att du tyckte om mitt nya "rum".
jag ska piffa lite till idag och hoppas att solen är framme så jag kan ta fler bilder. :)

ha en fin tisdag.

kram.

Gabriella sa...

Vilket mästerverk, otroligt skickligt! Härlig inställning har du också :-)

Kram till dig

Jenny sa...

Hej Camilla!
Men du vilken fin tårta!! Jag är grymt impad, den ser ju jätteavancerad ut att göra:)
Förstår att brudparet blev nöjda med den!

Kraam Jenny

Anonym sa...

Camilla jag säger det igen, du är så otroligt duktig!! Jag är så impad!!!

Lunch, gärna!!! Nästa vecka jobbar jag och då vill jag väldigt gärna gå till Pascha och äta smarrig lunch :o) Kanske att jag ska försöka få med Zara också om det är möjligt...vi ska förövrigt fira midsommar ihop. Vad ska du själv göra?

Kramisar Anna

Erika sa...

Den ser ju skitsnygg ut! Du är jätte duktig!

syster doris sa...

Jag är SÅÅÅ impad! Nu ligger man efter kan man ju lugnt påstå!

kardemumma sa...

Men underbart!! Om jag inte hade varit gift så hade jag definitivt frågat dig ;)
Duken hunner nog tyvärr inte komme förrän till veckan!
Ha en skön midsommar!
Stor kram Carina

Stjärnor & Champagne sa...

Haha vilken fantastisk tårta, kanske en annorlunda bröllopstårta. Ha det gott/ Kramkram Anne

Inne o uteliv sa...

Vilken häftig tårta! Du har känsla för det där ser jag.

Ha det bra i solen!
kram Åsa

Skicka en kommentar